fredag, mars 12, 2010

servetter och grejs.

När jag var liten samlade jag på servetter. Nuförtiden vill jag samla på servettringar. Jag har inte påbörjat någon direkt samling men har några servettringar som jag gillar lite extra. Dessa vackra, till exempel, är köpta på Himla:

Efter ca fyra års bloggande ställer jag nu frågan som människor brukar ställa på sina bloggar. Jag tycker inte om frågan. Jag tvingar ingen att svara, för jag själv svarar nästan aldrig på sådant. Men du som kollar på min blogg och som aldrig kommenterar här; kan du vara så snäll att skicka en liten liten minikommentar på detta inlägg?

När jag sade att jag skulle lägga ner bloggen för ett tag sedan kom alla möjliga människor från både höger och vänster och sade att de läste min blogg. Vilka är ni egentligen?

Jag delar av mig så mycket att mitt liv till dig. Kanske du då kan dela med dig av ett litet hej till mig iallafall? Om du inte känner mig väl men ändå kollar på min blogg så är jag jätteglad om du skriver hej. Det blir så mycket roligare att blogga då. /Becka

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara servettringar.
Så vackra....jag gillar dem.

Ja,visst är det kul när man får respons på sin blogg. När man lägger ner mycket arbete på det .

Är det stela svenskheten eller latheten som drabbar vissa.
Passar på att säga trevlig helg!!!

Anonym sa...

Jojomen,det var mamma som skrev sista inlägget//

Mijja sa...

Mijja här. Stammis men det vet du nog redan :) Puss och kram!

Jossan sa...

Jag läser jämt, kommenterar sällan men ibland :)
Tycker mycket om din blogg! Du lyckas med ditt mål att visa på ljusglimtar i vardagen

Unknown sa...

Jag läser oxå!

hanna-mia sa...

jag läser! :) /hanna-mia

Malin sa...

jag läser din blogg rätt ofta. ramlade in här via facebook och nu är jag fast helt enkelt. både för att jag minns dig från när vi var små och även för att jag gillar det du skriver.
jag kan ju försöka bli bättre på att kommentera med ^^

Hls Malin Mattsson

Anonym sa...

Tänkte bara säga att jag läser din blogg, med nöje.
Hoppas allt är bra med dig.

kram /kusin Karro

Eva sa...

Hej! Jag brukar läsa din blogg, tycker att den är mysig. :) Tyvärr kommenterar jag ytterst sällan.

/Eva från kursen i svenska på universitetet

Lovisa sa...

Givetvis så läser man den ytterst eminenta (haha säkert felstavat!) bloggen som vackra Boo skriver!

teresia sa...

jag dyker in här på din blogg lite nu och då och tar igen det jag missat under tiden däremellan :) kram teresia

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).