torsdag, mars 25, 2010

filminspelning.

Under sex timmar idag spelade jag och en kompis in en redovisning om hur matematiken kan undervisas utomhus. Jag höll på att frysa sönder fastän jag hade extrabyxor, extratröja, raggsockor etc. men efter detta vill jag ju nästan säga: aldrig med utomhuspedagogik!Jag häller nu i mig mängder koppar med varmt te.

Fast det här med att spela in film tycker jag är kul. Visserligen avskyr jag att se och höra mig själv på film efteråt men att stå framför kameran är roligt. Kanske har jag blivit van vid det efter att ha spelat in ett antal videor tillsammans med min kusin genom åren. På gymnasiet gjorde jag också en videoredovisning om den by som jag växte upp i. Redovisningen blev mycket uppskattad och jag ville gärna göra om det, vilket jag nu har fått.

Jag gick i en dramagrupp i nian/ettan på gymnasiet och tyckte det var riktigt roligt. Ja, det var nog den bästa aktiviteten som jag har gått på i hela mitt liv, och personer som inte känner mig skulle nog aldrig kunna tänka sig mig i det facket. Men så är det. Becka är en liten teaterapa innerst inne.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).