lördag, mars 13, 2010

blandat.

Nu har jag gjort fransk manikyr på mig själv igen. Jag tittar på mina fingrar och tänker: "Käre tid. Jag måste ha långa fingrar". Pappa hade kortare fingrar än jag, och han var pianist. Pianister brukar ha långa fingrar. Idag har jag min fina top på mig. Den fina som jag fick av lillasyster i julklapp. Jag känner mig lite finurlig och det hör väl inte till ovanligheterna. Den där viktorianska stilen har alltid faschinerat mig; både till inredning och till kläder. Det är väl lite av min personlighet. Snart ska jag in till stan för att sova över i min kompis lägenhet. Jag ska testbo i det hus som jag troligen kommer flytta till innan sommaren. Eftersom huset ligger mitt i stan ska jag passa på att gå en secondhandrunda som jag inte har gjort på väldigt länge. På kvällen blir det ett besök i min kusins kyrka för att, tillsammans med några kompisar, titta på kyrkans ungdomssatsning. Efter det blir det melodifestivalen hemma hos någon av oss. Det blir säkert mys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort ! Den där toppen var som gjord för dej.Du passar så bra i den stilen.
Ha en jättetrevlig lördag o även kvällen.

mamms

Jamie Soto sa...

Becka kära becka, nu var det länge sedan. Men vacker är du...puss puss på dig Yehimy

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).