söndag, december 09, 2012

tidningsfixeri.

Min åsikt är att iredningstidningar är till för att användas och inte bara ligga i en hög och samla damm. Det är orsaken till att två sidor ur Ernst senaste tidning hänger uppe som hemtrevlig prydnad på väggen i hallen och på väggen i köket. På det ena bladet har Ernst, med blyertspenna, beskrivit hur man tillverkar en granrismatta och på det andra tidningsbladet beskriver Ernst hur man kan sprida juldoft i hemmet genom att lägga julkryddor i varmt vatten på spisen.
Jag tänkte att jag skulle tillverka mig två bordslöpare av vackra sidor i inredningstidningar (man kan ju använda modetidningar, traktorstidningar eller vad man nu är intresserad av). Det skulle kunna bli riktigt häftigt. Om jag praktiserar min idé i verkligheten lägger jag kanske upp en bild här på bloggen såsmåningom.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).