söndag, december 16, 2012

på hyllan.

Böcker är ofta vackra att ha i inredningen.
De gör att hemmet känns mer ombonat och hemtrevligt på något vis. 
Jag har sagt till min bror att den dagen då han kommer ut med sin första bok måste han se till att lägga ner mycket tid på omslaget eftersom boken ska passa in min inredning. Självklart kommer jag ha storebrors bok synlig oavsett, men den lär få en mer hedersfull plats och fler nyfikna läsare ju snyggare omslaget är, och den dagen då jag kommer ut med en bok- ja, hej vad det omslaget kommer att skrika Becka. Du som känner mig kan nog föreställa dig detsamma som jag föreställer mig att ett omslag á la Beckastil kan se ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar med förväntning när ni två kommer ut med era böcker! Undrar vad de ska heta?...och vilket häftiga bokomslag a la becka...det kommer att bli!!!

Jag är glad att ni fått skrivandets gåva. Vilka gener kommer det ifrån? Din mormor var duktigast i sin klass i skrivning på 1930. talet??? Ha,ha....Jag vill ha det första exet av era böcker // mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).