söndag, december 09, 2012

bordslöpare à la Becka.

Bordslöparna som jag nämnde i slutet av förra inlägget gick riktigt fort att tillverka och redan nu kan jag därför visa bilder på hur det blev. 
Jag rev först ut cirka tio tidningsblad som hade liknande färgnyanser och satte sedan fast bladen i varandra med hjälp av häftapparaten. Väldigt miljövänligt, smidigt och sedan är det ju bara att kasta löparna när festen är över. Ikke sant? Jag tror kanske inte att någon skulle föra över den här idéen till nobelfesten men hemma, i studentlyan, småbarnsfamiljen - passar "tidningslöpare" perfekt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Du skulle kunna göra en egen inredningstidning med "Becka style"! Så många idéer som du kommer på så skulle tidningen komma ut... ja, flera gånger i veckan. ;)

Fascinerad varje gång!
KRAM

Anonym sa...

Du är otrolig på att hitta ideer av ingenting. Du är rätt mitt i tiden. Med tanke på miljön och återvinning!Jag fascineras varje gång av dina "a la Becka ideer!! Ingen annan är som du...du behövs!!! mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).