tisdag, december 11, 2012

stökbecka.

Det ser ut som om att kakmonstret har varit framme, vräkt i sig alla mina kakor och sedan spottat ut kakformarna i min låda men det har kakmonstret inte gjort utan det är jag personligen som har lagt en mängd gamla kakformarna där. 

I stort sett är här varenda kakform lagd i ett genomtänkt mönster. 
Ja, jag säger det igen: 
jag har tänkt på att dessa kakformar ska ligga precis där de ligger i lådan. Kakformarna är inte bara ditkastade hur som helst, vilket jag dock förhoppningsvis önskar att du ska tro för det är målet med min inredning. Eftersom jag är vansinnigt bra på att hålla ordning runtomkring mig blir jag tvungen att anstränga mig ordentligt när jag ska få liv i inredningen. Med andra ord försöker jag alltså att inreda hemmet så att det ska se mer stökigt och livfullt ut än vad det är. 

Jag vet att flera av er nu blir avundsjuka men bli absolut inte det. Kom hit och hjälp mig med att få mer liv i lägenheten istället! (Sedan kan jag komma hem till dig och strukturera upp allt i en sådan ordning att du blir tokig - på riktigt).

1 kommentar:

Maria sa...

Du är mer än välkommen hit, speciellt till mitt rum som har saker ut med väggarna, bara en liten dansyta på mitten :P

Ska jag ta med mig vovarna hem till dig, eller ska jag komma och köra "tidningsleken" själv och låta tidningarna ligga kvar?
Kanske också baka några småkakor, givetvis slängs smulorna på golvet.
;)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).