lördag, januari 28, 2012

knepiga situationer.

Äter misslyckad mat igen. Jag ska nog inte ens berätta vad jag försökt mig på att laga denna gång eftersom du inte skulle förstå hur det kan vara möjligt att misslyckas med något sådant.

Men jag tröstar mig själv genom att tänka på Uppdrag granskning och Debatt. Det är fruktansvärt jobbigt att titta på de programmen när kostymnissar och vanligt folk ska försöka försvara sig men inte lyckas och man känner i hela skinnet hur obekvämt det är. Jag mår fysiskt illa av att se programmen men tittar ändå och det är troligen enbart för att förminska och mildra mina egna skämmiga och knepiga situationer.
Tack och lov för tidernas bästa citat:
"Mistakes are proof that you're trying"
-okänd

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra skrivet ännu en gång : )

Synd med maten ; ) puss /sis

Anonym sa...

Misslyckande gör att man lär sej saker genom livet. Detta med mat är en sak för sej. Jag får bara acceptera att jag fått en mästerkock till man. Det finns andra saker jag kan bättre...mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).