måndag, augusti 08, 2011

min kökslampa.

Jag kastade av mig skorna direkt innanför dörren och slängde mig över de nyinköpta prylarna i kassen för en stund sedan. Vilket fantastiskt fynd jag har gjort idag! Inte nog att jag fick den lysande idéen i butiken, jag fick även 50% på korgen och till på köpet blev jag expedierad av den extremt trevliga gay-mannen (alla som jobbar i butik borde vara lite mer gayiga av sig).

Med hjälp av någon elektriskt kunnig människa kommer väl glödlampan från Clas Ohlsson att lysa också. Världens mest unika kökslampa och jag är nöjd, väldigt nöjd, ja, precis som i den mycket sköna nostalgi-sången Nöjd nöjd nöjd faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

wow ! saknar dig för du är helt kokko-bäng ;)

puss /sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).