fredag, augusti 19, 2011

ernst och jag.

Att fastna i filmer och böcker har jag väldigt svårt för men med inredningsprogram är det annorlunda.

Tittade precis på sista avsnittet av Sommar med Ernst där Ernst sa: "Den här ideén fick jag när jag låg i sängen och sov. Brukar ni också vakna av ideér på nätterna?". Då hör jag mig själv säga med inlevelse, tittande in i Ernst ögon, helt exalterad: "Jaa!"

I nästa sekund insåg jag att jag verkligen svarade. Med hög röst dessutom! Jag tittade då något paranoid ut i rummet och hoppades djupt innerligt att ingen installerat dolda kameror eller liknande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du månne en blivande inredningskonsultent. Att hjälpa andra med att få till det...stilist kanske det heter. Du är så kreativ och verkligen njuter att få till saker & ting. Jag håller på dej..och njuter att se dina nya sett att fixa. LYCKA TILL
Vad vore livet utan Becka" kram mamms

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).