måndag, oktober 12, 2009

överexalterad.

Jag är alldeles överexalterad!! Det känns som om jag ska sprängas på insidan!

Mina planerade lektioner är verkligen... ååååå! Jag har inte ord. Det är så kul! Äntligen får jag sätta min kreativitet i verket. Jag vill verkligen bli lärare! Dag för dag inser jag det desto mer.
Jag älskar skolan jag är på. Jag älskar barnen. Jag älskar lärarna.

Nu måste nog jag försöka tagga ner - annars kommer jag ju inte kunna somna.
Men det är svårt att varva ner överexalteritet. Ja det är det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hittade till din blogg via omvägar, och ville bara lämna en hälsning. Din blogg gjorde minst sagt intryck hos mig, din passion för afrikas barn, musiken...
Jag ljuger inte när jag säger att jag grät när jag läste vad du skrivit. Det låter säkert konstigt, men det var en sån skön "stämning" i din blogg, jag tror att det speglar din personlighet och gudsrelation.
I vilket fall fick det mig att inse lite vad jag vill syssla med i livet. Det uppmuntrade mig lite att våga leva ut mina drömmar...
Så, Tack, för att du vågar leva för det Gud har lagt ner i dig. och jag ska be en liten bön för dig, att du kommer iväg till afrika på din praktik.

Maria sa...

Vad kul att du har ett så stort hjärta för att bli lärare! Du passar till det till 100%. KRAM

rebecka. sa...

Å, tack för den fina kommentaren. Jag blir alldeles rörd själv när du skriver att du blev rörd. Hade gärna velat veta vem du är men vill inte tvinga någon. Du får vara anonym om du vill och jag tar till mig din kommentar i mitt hjärta. Hoppas att du hittar tillbaka hit igen.. och tack för att du kommenterade. Det betyder mycket för mig. Mvh Rebecka

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).