torsdag, oktober 29, 2009

några sms.

Kollade igenom mina sms eftersom inboxen var full. De sms som fick mig att le extra stort var de som lillasyster skickat. Några exempel:

Hahaha. Varför åker alla hundar bil idag? Har sett massa hundar i framsätet. Och en stor vovve som lutade sig ut ur fönstret så att hela pälsen och öronen fladdrade. Ha ha.

Jag såg precis en sjuuukt liten tant. Har aldrig sett en sån liten tant.

Ho ho :) Vet du vad jag tänker på? Jo, juste, när pelle säger jättetöntigt (!!) "Vad säger du haparandamaja?" och typ kniper med överläppen. HAHAHA. kommer du ihåg?

Becka saknar lillasyster. Men just det, hon kommer troligen förbi en liten sväng på måndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pelle svanslös <3 Det där kommer jag ihåg! Jag och Miriam brukar härma olika repliker i pelle svanslös. Sen brukar vi skämta om "Niiiils, jag har bakat en frukttårta" fast den klanrige riddaren säger paj. Haha. KRAM / lillkusin

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).