söndag, oktober 18, 2009

norska citat.

Jag fick en liten citat-bok av min norska faster för ett tag sedan. Den lilla boken hänger inne på min toalett och ibland tittar jag i den och finner att många citat är väldigt vettiga:

"Det jeg liker best er å dra dit jeg aldri har vaert"
(Diane Arbus)
"Det gjelder å ha mot til å vaere den man er og ikke miste motet fordi man er som man er"
(Ukjent)
"Vi må ikke vaere redde for å ta et stort skritt av og til. Man kommer ikke over avgrunnen i to korte hopp"
(David Lloyd George)
"Når noen forteller meg at det er noe jeg ikke kan gjøre, vel, da hører jeg ikke etter lenger"
(Florence Griffith Joyner)
"Hvis et vindu åpner seg og utsikten tiltaler deg, svev igjennom det; det vinduet åpnes kanskje aldri igjen"
(Mirabel Osler)

1 kommentar:

Faster Kerstin sa...

Kommer inte ihåg att jag gav den... Men här var det ju många fina ordspråk!! O, du, jag är bara såååååå glad för din mammas skull!!!!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).