onsdag, oktober 07, 2009

febrig.

Jag åkte hem tidigare från praktikskolan idag. Tror bestämt att jag hade feber redan igår kväll eftersom jag somnade klockan 18.00 med två tjocktröjor, raggsockor, filt och vintertäcke på mig. Men efter att ha sovit tolv timmar kände jag mig bättre och åkte trots allt till praktikskolan i morse.

Framåt eftermiddagen blev det dock värre och plötsligt kände jag att febern trängde sig på igen. Nu ligger jag alltså feberfrusen med pjamas i sängen och ska bara vila, vila och vila. Snorig är jag också. Men har köpt te och kakor så nu ska jag bara ta det lugnt.
Blir skönt, på ett sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig vännen!! kram sarissara:)

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre nu!
Ha en skön helg och vila dej!

En dag i taget är ganska fint...
Kramiz/ mamma

Ska till Erikshjälpnen o hjälpa till!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).