måndag, februari 20, 2012

kalufsen.

Med all respekt för människors olika åsikter och att trender kommer och trender går men jag har fortfarande inte kunnat vänja mig vid att tjejer rakar av sig håret på ett eller annat sätt. Oavsett om det är halvrakat eller helrakat associeras det med cancer och varför vill man frivillligt se ut som att man har cancer!?
Jag försöker gång på gång att se den obefintliga frisyren med konstnärliga ögon men nej, det är alltför svårt. Trenden är ju visserligen bra för de som har cancer och visst är håret är inte allt, men personligen föredar jag min stora kalufs. Särskilt nöjd blir jag när jag vaknar på morgonen och knuten är alldeles perfekt rufsig utan någon som helst ansträngning.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).