onsdag, juli 13, 2011

klantige becka.

Igår var jag nära att slå till några gäster på jobbet igen. Inte på grund av att jag var arg på dem utan på grund av min extrema klantighet och mitt dåliga minne som ständigt glömmer bort när jag för tillfället håller i någon form av utstående redskap. Det kan vara stegar, moppskaft eller dammsugare.

En norsk man råkade ut för min klantighet för några veckor sedan när jag glömde bort att jag bar en stege på axeln och därför snurrade runt i en fin piruett utan att helt tänka mig för. Säger bara att det var tur att det var en norsk på bra humör.

Vissa dagar är det extra skönt att komma hem och hänga av jackan i hallen. Eller nja, det där lät för fint för att vara sant. Man behöver ju ingen jacka nuförtiden för det är ju trots allt sommar.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).