onsdag, januari 05, 2011

ett arrangemang.

Jag har svårt att skilja mig från julpyntet. Orsaken är nog att mitt julpynt kamoflerar sig lugnt i inredningen och när pyntet tas bort inser jag bara att det saknas bra mysbelysning under vår- och sommarhalvåret. Det måste fixas.
___________
Jag tog iallafall bort den egengjorda adventsljusstaken idag och fixade detta lilla arrangemang.

En riktig växt i mitt rum! Det finns anledning att oroa sig eftersom här är en som INTE har gröna fingrar. Jag tar död på varenda växt jag rör, vilket naturligtvis inte är en bra egenskap.

3 kommentarer:

Anonym sa...

<3 på tråd brukar inte dö så lätt. Du ska se att den hänger med längre än du tror. Jag hade en som glömde vattnas allt för ofta, men den klarade sig förvånadsvärt länge.
Lycka till med den!
Kram Mette

Sarah sa...

Åh va fint de blev!! Kram Sarah

Eva sa...

Jag vet vad du menar.. Jag verkar ha en förmåga att göra mina växter ledsna.. Antingen vattnar jag för mycket eller för lite. Men min hjärtan på tråd verka fortfarande leva efter knappt ett år i alla fall!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).