torsdag, januari 06, 2011

mitt lapptäcke.

Vaknade tidigt idag eftersom en inredningsidé väckte mig (igen). Det fina tyget i garderoben, det som jag gjorde en lätt hissgardin av för ett tag sedan men som visade sig inte vara stor nog för fönstret, kunde jag använda till något annat.
___________
Önskan var att sätta tyg bakom alla tre hyllor:
men eftersom jag inte ägde tillräckligt med tyg blev detta resultatet:
Antingen låter jag det vara som det är nu eller köper jag ett och samma tyg som täcker alla baksidor. Annars kan jag också fortsätta i denna stil och göra ett nio rutor stort "lapptäcke" av olika passande tyger. Det sistnämnda känns mest lockande för tillfället. Fast helst skulle jag förstås vilja få bort hyllorna och fixa någon udda förvaring istället.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).