tisdag, juli 06, 2010

icke lägenhet.

En tvätt- och städdag har det varit idag.

Det bidde ingen lägenhet för mig denna gång, och det känns faktiskt rätt. Hyresvärdarna var väldigt sega att svara varenda gång och nej, det kändes inte helt rätt i magen.

Jag vill bo i närheten av där jag bor nu. Denna sida av stan gillar jag bäst, och att bo mitt i centrum är nog inte helt min grej.
Avslutar med ett fotografi som hittades hemma hos mormor nu efter hennes död.
Jag, morfar och lillasyster i en inte så ovanlig mysstund.
Häftigt att fotografier kan frysa minnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar morfar han var....
Han verkligen älskade er.
Vad bra att det inte blev den lägenheten. Att gå på magkänslan är ganska skönt.
Du bor ju i ett kanon fint område.
NJUT AV DÄR DU BOR NU...
JA DÅ LÄR VI SYNAS PÅ BRÖLLOP DENNA GÅNG..ska bli kul! mamms

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).