torsdag, juli 15, 2010

choklad-begär.

ICA har haft slut på denna favorit en längre tid. Men nu är den tillbaka på hyllorna.

Jag tror att den blev en riktig sensation för det där med havs-salt i choklad är en riktig höjdare. Under cirka en vecka i månaden har jag ett extra extremt choklad-begär. En sådan vecka är det nu och jag blir irriterad över att choklad inte är bra för kroppen. Kunde jag inte haft begär efter äpple, vatten eller någon frukt istället?? Nej nej.

Vad är väldigt äckligt? Jo, det är väl mycket här i livet. Ett exempel:

...när jag oskyldigt cyklar och personen
på cykeln några meter framför spottar och vinden
skjutsar vidare en stänk av spottet bakåt på mig...

3 kommentarer:

Sara sa...

Haha, tyvärr det e nog så det ska vara för oss tjejer:P
Om du gillar choklad med havssalt, borde du prova Lindts choklad med havssalt i;)

rebecka. sa...

Jo, jag har provat den också och må säga att den till och med är en aningens litet snäpp bättre än marabous. ;)

Anonym sa...

På tal om choklad...det är ngt som vi tjejer behöver. Någon last måste man väl ha. Just nu är jag supergla ..i dumlekolor.
Har du testat mörk cholklad????

Njut av livet och sommaren...mams

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).