fredag, februari 19, 2010

raggisar.

Vem älskar raggsockor mer än jag?
Vem äger de mysigaste raggisarna, om inte jag? Dessa är mina favoriter.
Storebror köpte dem till mig när han var i Saudiarabien (eller var det Etiopien, Egypten eller Sudan? Hehe. Nej, de är visst köpta i Turkiet. Ett bevis på att jag har en mycket välberest bror). Det är iallafall de sötaste, mysigaste och skönaste raggisarna som jag någonsin har ägt.

Citat av min kusin då hon kom på besök för ett tag sedan: "Åå, det är verkligen som om man kliver rätt in i en inredningstidning när man kommer hem till dig". Vidare lade kusinen märke till mina raggsockor och utbrast: "Nämen! Ååå! Du har ju raggisar också! Det brukar de ju ha i sådana inredningsreportage!"

Eeh, va? Haha. Kusinens citat är nog ett av de skönaste citaten genom tiderna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta raggisar! Fryser de i Saudiarabien (eller vart det nu var)? :D

KRAMAR/ Maria

Sara sa...

Haha, ojoj det där tog verkligen priset;) Vilka fina raggisar du har dessutom! Tack så mycket, e verkligen nöjd med att få lite färg å så=D

Storebror sa...

Raggisarna köptes i Istanbul, Turkiet... :)

Eva sa...

Åh vilka fina raggsockor. :) Har inte ens tänkt på att de kan vara sådär korta och fina och mönstrade..

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).