tisdag, februari 09, 2010

melodifestival förr.

Haha. Jag har tittat igenom några före detta melodifestivallåtar från olika länder. Letade upp de låtar som har fastnat lite extra i mitt huvud.

1. Den första låten är "Han med benet". Det var en kille med glimten i ögat (minst sagt..) som sjöng en bra låt, men som gjorde några ytterst märkliga röresler med benen. Det var väl också det han blev känd för. Titta här: från Lettland - My star.

2. Den andra låten som jag ,efter mycket om och men, har letat fram är "Fina norsken vid pianot". Jag minns nämligen att jag tyckte killen vid pianot såg väldigt bra ut och sången han framförde berörde väl alla tonårstjejer. "Cause I'm in loooove with a beautiful girl." Jostein Hasselgård 2003 - I'm not afraid to move on.

Haha. Käre tid.

1 kommentar:

healthyhappyandfitness sa...

Å ATT DU LETAT UPP DETTA!!

NOSTALGI. vad glad jag blev !! : )

(alltså... benet? haha)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).