lördag, augusti 28, 2010

en vänskapsdag.

Gårdagen spenderades med vänner, nya som gamla. Först lunch, sen grillning och sist spelande av ett hysteriskt alias-liknande spel.
____________
Fina kompisen nedan har precis flyttat hit och jag känner mig som Baloo: "Jag ska lära dig aaallt jag kan!" men nja, jag vet att det kan vara skönt att upptäcka en stad på egen hand också och därför tillrättalägger jag mig bara som en slags minituristguide i bakfickan. En som kan tas fram vid behov.
Någon kanske minns historien om när V förra året skulle handla mat för första gången som student. Vi kom ut med sju(!) kassar och jag frågade hur i all världen hon skulle få hem allt. Hon tänkte ju inte på att studenter inte har bil. Läs resten HÄR).

Här har vi bevis på att man blir visare efter ett år som student:

(Två kassar istället för sju).

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).