fredag, augusti 20, 2010

långe jan.

Jag har haft en idé om att utveckla en sådan här under en lång tid. Nu var jag inne på min favoritsida: http://www.styleroom.se/ där jag frågade om någon visste ifall en sådan uppfinning redan fanns och isåfall var. Svaret kom fort och jag blev överlycklig.
Som hyresgäst kan jag alltså, med hjälp av denne Långe Jan, flytta min taklampa dit jag vill UTAN ATT BORRA I TAKET! Är inte detta fantastiskt så säg. Bästa uppfinningen sedan hjulet? Länk till återförsäljaren och den jag lånat bilden av hittar du HÄR.

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån där har vi haft i många år! Köpte den nog i slutet på 80 talet tror jag. Väldigt bra när man skulle ha gäster och ville dra ut matbordet lite. Lampan kunde flytta med! Vart den tog vägen sedan är jag osäker på...kanske finns den kvar hemma eller inte=)
Mvh
Mette J

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).