fredag, augusti 27, 2010

fruuusen.

Det är bara 12 grader här idag. Inte konstigt att jag fryser som en liten frusen gris. Raggsockorna är på och att "man ska frysa in vintern" tror jag inte ett smack på. Jag avskyr att frysa, fryser mer än de flesta och att frysa i onödan är väl inte en vettig tanke? Har man kläder ska man använda dem. Varför ska man frysa sig igenom första delen av de kalla månaderna?
(Jag försökte ladda upp en annan bild men den ville inte så jag bjuder på denna).
___________________
Även den här myten att man inte ska sätta på sig tjockjackan en lång stund innan man går ut är ju också bara snack enligt mig. Sätter jag inte på mig jackan en god stund innan så kommer jag frysa sönder när jag går ut. Det är bara gott att ha värmt upp jackan före man attackerar kylan.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).