onsdag, januari 13, 2010

till Holland.

Imorgon sticker jag till Holland en sväng då. Det känns väldigt märkligt eftersom verkligheten slog mig för bara några dagar sedan. Jag ska till Holland imorgon! Inte nog med det, jag ska ju till Tyskland först! Det är helt galet! Tre dagar i Holland - av alla länder. Det kallar jag minisemester.
Tanken var att jag skulle överraska Elin på hennes födelsedag, men Elins fästman var till slut tvungen att berätta överraskningen pga lite omständigheter. Fast vad gör det? Vi ska mysa lika mycket ändå.
Allt är färdigpackat. Jag har bara ett handbagage med mig, vilket är väldigt skönt. Frågan är; kan jag kanske vara den bästa tjej-packaren i världen? Jag påmindes nämligen precis om min rekord-mini-packning:

Kan även berätta att lillasyster har varit här idag. Förutom att vi föråt oss på spenatpannkakor och myste på ett väldigt effektivt sätt så hann lillasyster även med att göra det hon var tänkt att göra denna dag, nämligen fixa min kusins brudfrisyr. Du anar inte hur fin kusinen blev! Övriga får se resultatet i slutet av januari.

Ja, mot Holland! Knas.

1 kommentar:

healthyhappyandfitness sa...

TACK FÖR IGÅR. puss.

ha så kul i holland : )
krama elin från mig


LÖVE.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).