fredag, januari 29, 2010

igång igen.

Plötsligt, när jag väl meddelar att jag ska sluta blogga, erkänner folk både här och där att de läser min blogg och tycker det är synd att jag inte kommer fortsätta. Det var lite märkligt det tycker jag. Men nu kommer jag iallafall tillbaka en sväng. Det är ju faktiskt avslappnande och kul att blogga.
För några dagar sedan blev jag väldigt sugen på att hoppa in i plugget igen eftersom jag saknade kvällarna med en kopp te, tända ljus och läsandet av intressant kurslitteratur. Plugg-abstinensbesvär kanske man kan kalla det. Därför är jag nu tillbaka på universitetet efter en kort tids uppehåll.

Imorgon ska jag på bröllop. En tillställning som jag inte har varit på på flera år. Appropå bröllop måste detta berättas: när jag och min lillasyster var yngre sjöng vi faktiskt på två bröllop. Idag är de båda bröllopsparen skilda.. haha. Enkel matematik: lillasyster&jag + sång på bröllop = skilsmässa. Inga mer sånger från oss alltså och därför vet jag att min kusin och hennes blivande man aldrig kommer skilja sig. Sänder ett för tidigt grattis till det snygga paret.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi två tar gärna emot förslag på bröllopssånger under vigseln.
Ingångsmusik....och andra fina sånger....kram mams
Kanske ska du o syrran sjunga...

Anonym sa...

Välkommen tillbaka:)Har saknat att läsa om dej. kram på dig från saragrannen

Anonym sa...

Vad kul att din blogg har fått liv igen :D /Maria

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).