tisdag, augusti 04, 2009

post-uppdrag.

Jag fick reda på att hela gænget hærifrån fjællen, som nu ær på semester i Sverige, har tillrættalagt sig på en camping i MIN stad. Typiskt att jag glømde skicka med min hemnyckel før då kunde de ha checkat min post. (Postinkastet ær troligen øverfullt vid det hær laget och jag kommer hem først om två-tre veckor).

Jag skickade ett sms till norskarna ændå och skrev att om de någon dag inte skulle ha något att gøra så fanns det ett frivilligt uppdrag, næmligen; "Få tag i Beckas post-uppdraget". Jag skrev hur de skulle gå tillvæga før att førsøka komma åt posten fastæn de inte har min nyckel.

Fick sms tillbaka dær de skrev att de gærna ville førsøka få tag i posten. Vi får se. Om en vecka kommer de hem, med eller utan Becka-posten.

Måste slutligen næmna att sms:et från norskarna avslutades med "Inatt og noen netter blir vi 11 i vognen. Gøy." Elva stycken i en husvagn! Åtta barn och tre vuxna. Ja, denna semester glømmer nog inte norskarna i førsta taget.

Hm, det glømmer nog inte de øvriga besøkarna på campingen heller..

2 kommentarer:

healthyhappyandfitness sa...

LYSSNAR DU PÅ FALLING SLOWLY!

det är min absoluta favoritlåt just nu.
like it like it. : )

när kommer du hjem?

/sis

Anonym sa...

Hehe de kommer att bli trångt för dem. Jag har nämligen också lega 11 personer i en husvagn:) kram sarissara:)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).