fredag, augusti 21, 2009

äkta becka.

"Nu är Becka i sitt esse", sa mamma och hämtade kameran då jag satt på golvet med målarfärg och hade gått lös på mammas möbler och prylar idag. Fast detta var nog mamma beredd på. Ja, att jag skulle komma hem till henne och ändra "lite smått" här och var i inredningen. Det är det mest avkopplande jag kan göra. Älskar ju sådant och tack & lov tycker mamma det är helt okej att jag kommer och myser till det lite extra i hennes lya. Förutom att jag har fått göra det jag älskar här; nämligen fika och inreda i mängder, så har jag och mamma också varit ute en vindstilla sommarkväll med picknickkorg och suttit uppe på ett högt berg. Även det är ju mig i ett nötskal. Summa summarum: jag har en skön semester.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).