måndag, november 01, 2010

som ett spöke.

I morse, på min 23,5 årsdag, när jag såg mig i spegeln tänkte jag: "Här behövs det inte utklädningskläder till halloween inte. Jag ser ju ut som ett spöke!"
En stund senare gick jag till solariet på gården bortanför. Jag är inte för ständig solarium-solning men lite nu och då kan det faktiskt vara skönt och välbehövligt. Idag var det det för mig.

Men vilken panik! Jag brukar alltid ha solarielocket cirka en decimeter öppet för att inte känna mig helt instängd. (Har nog lite klaustrofobi). Men idag ville inte locket hålla sig uppe utan jag fick ligga med ena handen och hålla upp locket ca 1 dm. Mycket fånigt.

1 kommentar:

Maria sa...

Men om du då kände dig som ett "spöke", så kan jag säga att du är ett fint "spöke" :). Fast du inte är något spöke.
Jag har solat en gång på solarium och man är helt varm efterråt, ungefär som en ungsbakad korv.

Du har en mysig blogg!
Frid

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).