söndag, november 14, 2010

årets pappa.

Min pappa lever inte, och jag vet att det är många med mig som saknar sin pappa en dag som denna. Men istället för att återigen gråta över det så kan man ju tänka att det faktiskt finns en hel bunt med levande pappor därute som är riktigt bra pappor och som borde få en uppmuntran idag. Därför är min nya tradition att utse årets pappa på fars dag.

____________

Årets pappa 2010:
Norska aupair-pappan
Jag har inte ord för att beskriva vilken fantastisk människa detta är. Livet blir inte alltid som man tänkt sig men denna man ger inte upp, tappar inte hoppet och har omtanke om sin familj och sina medmänniskor utöver det vanliga. Han är en otrolig förebild för sina barn, för mig, för ungdomar, sina anställda och alla andra runt omkring sig. Med allt vad han särskilt gör för sin familj och sina barn tror jag faktiskt att han kan vara världens nuvarande bästa pappa.

1 kommentar:

Tante Kerstin sa...

Herligt, Rebecka!!! Du är fin du!!!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).