lördag, november 20, 2010

lite pyssel.

Pysselbecka har varit i farten idag. Det är nog fler än jag som denna snöiga vinterlördag har fått pysselkänslor. Dagens pyssel blev visserligen något slarvigt gjort vilket syns på resultatet, men bara att pyssla är som min vän Tony säger: greeeaat.

I år ska jag jammen mig använda mig av mycket snöspray i adventspyntandet. Låtsassnön uteblev helt förra året.

Mina hyllor ska rinna över av snö i år och jag måste påpeka det att snöspray även kan användas på målade väggar utan skada. Kanske jag ska göra ett vinterlandskap med snö som rinner ner längst med taklisterna och ner på väggarna? Kanske jag ska göra det så där extremt jylpyntigt som man enbart ser på tvinredningsprogram? Hm, vi får se hur det blir nästa vecka.

2 kommentarer:

Eva sa...

Låter jättemysigt. :) Men hur får man bort det sen då? Har aldrig använt sådan spray..

rebecka. sa...

Du tar bort det med vatten och eventuellt något vanligt rengöringsmedel. :) Klassikern är att spruta "snörutor" på fönstret. Du kan ju testa.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).