lördag, november 13, 2010

du vackra.

Plötsligt händer det.
En korridorskompis har kanske, kanske, kanske en lägenhetskontakt till mig. Tankarna flyger ju iväg, särskilt till detta:
Ahhhh. Hjärncellerna får fnatt! Hur länge har jag inte längtat efter sånt golv, sådana väggar, fönster och inte minst en sådan plåtstol?? Länge, och när jag får min lägenhet ska jag jammen mig fixa den så snarlikt detta som det bara går.
____________
Oh, du vackra salighet.
(bild hämtad härifrån och från systers blogg)

4 kommentarer:

healthyhappyandfitness sa...

min biiiiiiild ? miiiiiiiit drömgolv !

puss

Anonym sa...

Men så fin lägenhet............kan den inte få bli din. Förstår om du längtar. kram // mamma

rebecka. sa...

Alltså, lägenheten ser inte ut så. Det är bara inspirationsbilder. Jag vill HA en sån lägenhet.

Johanna sa...

BEAUTIFUL!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).