torsdag, november 11, 2010

miljövänligt tips.

För en sisådär sju år sedan fastnade jag vid ett reportage i en inredningstidning där en kvinna hade gjort bokhyllor av gamla zinklådor. I flera av zinklådorna stod hemmagjorda ljusstakar som jag tyckte var förträffligt snygga och lättgjorda.
Under hösten och vintern brukar det automatiskt bli att jag gör ett antal sådana ljusstakar eftersom jag använder åtskilliga värmeljus. Detta är höstens första. Miljövänligt och ekonomiskt.
_______________
Man kan ju sedan bestämma helt själv hur höga, låga och hur många de ska vara. Man kan också måla de i någon fräsig hobbyfärg om man så vill. Det är bara att låta kreativiteten flöda.

1 kommentar:

Johanna sa...

oj... så otroligt, oerhört SMART!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).