måndag, maj 18, 2009

största chocken.

Kan jag ha fått mitt livs största chock idag? Mycket troligt.

Jag har under tre veckors tid bävat inför att få tillbaka resultatet på senaste tentan. Denna gång har jag verkligen varit säker på att det skulle stå U, som i underkänt, när jag fick tillbaka papprerna. Annars kan man ju ändå ha vissa aningar om att det kanske gick bra ändå, men denna gång visste jag bara att det inte skulle gå vägen. Så, med darrande knän gick jag idag för att hämta min dom. Hade ställt in min hjärna på det värsta. Jag slog upp sista sidan av mina åtta papper och tappade hakan fullständigt. VG. Det stod verkligen VG. Jag var tvungen att titta flera gånger och se om det var rätt tenta, och det var det! Helt sanslöst.

Än har jag inte förstått det. Drömmer jag kanske?? Nyper mig om och om igen men, nej, jag är kvar. Har jag fått ett till VG? Det måste vara någon därovan som tänker på mig, för detta kan inte vara möjligt!

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).