lördag, november 14, 2009

solarium.

Jag sov 12 timmar inatt; 21.30-09.30. Oj, vad skönt det var! Har haft fullt upp med matten den senaste tiden att jag nog har blivit helt slut i huvudet av det.

Igår åkte jag in en sväng till stan och köpte ett solarium-kort. Jag som har varit så mycket emot solarium och ja, egentligen all slags solning. Men eftersom kusinen ska gifta sig i januari och jag ska köpa festklänning vill jag få lite färg. Klänningarna ser finare ut då. Dessutom är det skönt att få lite färg då man nästan ser ut som ett spöke under den här tiden på året.

Det var väldigt gott att sola solarium faktiskt. Att få lite ljus i höstmörkret. Det har ju inte varit sol här på flera veckor nu.

Jag fantiserade att jag låg på stranden i Kenya, och fastän jag bara låg där tio minuter kunde jag se en viss skillnad efteråt. Tio gånger ska jag sola i de fräscha solarierna. Ser redan fram emot nästa gång. Det var väldigt avslappnande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt det lät. Kankse jag också ska göra detta??Konstgjord sol. Var köper man en fin festklänning någonstans. Kan vara kul att överraska Per i nyår med en fin klänning. Jag som endast gillar kjol. Kanske man kan förändas. Ha detttt sååå gooottt!

healthyhappyandfitness sa...

vad ska du ha för klänning? vad för färg?
jag syr nog en... : ) som vanligt.

sola försiktigt ! täck din prick... PUSS /sis

Maria sa...

Jag ska nog också gå på solarium, Madde har redan gått. Som sagt vill man ju inte mascha snön :) KRAM

Koffe sa...

Becka is going brown!! Ska hon gifta sig i januari redan?! Kära hjärtanes.. åh, jag vill se vad du ska ha på dig! :)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).