lördag, december 18, 2010

korridorsmojs.

En del människor säger: "Jag skulle aldrig klara av att bo i korridor!" men som med allt annat i livet vet jag att man klarar mycket mycket mer än vad man tror. Korridorslivet har verkligen sin charm - om man hamnar med bra människor förstås (fast alla människor är ju bra, det beror väl bara på hur man handskas med dem egentligen?).
Igår var det fest i korridoren igen och jag var med i början på nacho-ätandet och spelandet av "trodde du ja". Det må jag säga var riktigt trevligt. Jag gillar ju den trevliga mysdelen men är inte helt förtjust i den senare sprit- och festdelen.
______________
Imorgon ska vi alla korridorsnissar se Sunes jul tillsammans i det gemensamma vardagsrummet. Trevligt.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).