onsdag, december 08, 2010

homo-expediten.

Jag handlade av en homosexuell* kille i en affär idag och det var knappt att jag kunde sluta le efteråt. Stadens butiker borde ha fler homosexuella killar.
________________
Inte nog med att han hade ögonen helöppna, var överglad och gjorde de gayiga handrörelserna, avslutade han inslagningen av julklappen med att gayigt fråga: "Ska jag sätta i en kanelstång också?" och visst fick han det. Han gick några steg ut i butiken, tog en kanelstång från inredningen och satte den sedan på presenten. Helt underbart bemötande! Jag trodde visserligen att jag skulle skratta på mig men lyckades, som tur var, bara att le stort istället.
Såsom han bemötte mig borde alla expediter bemöta sina kunder (de gayiga handrörelserna kan de dock gärna skippa).
________
*Jag tänkte att jag inte behövde skriva det eftersom alla skulle förstå ändå men tydligen måste jag klargöra: jag ANTOG att han var homosexuell på grund av många tydliga homosexuella tecken. Jag är självklart inte 100% säker och jag VET att det finns vissa killar som har liknande drag och som inte är homosexuella men nu drog jag den slutsatsen eftersom han var så extrem bara. Okej?

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).