söndag, december 26, 2010

julen över.

Antingen är jag en övertacksam typ eller så får jag verkligen alltid perfekta julklappar.
Julen var mysig och den är nu över för denna gång. Tåget blev visserligen fyra timmar försenad på ditvägen och en halvtimme försenad på hemvägen men det är glömt (dock ej helt förlåtet) nu.
En annan stor glädje var att idag gå på mellandagsrean och hitta ett par perfekta jeans, linne och snygga mysstrumpor (vänstra bilden i collaget). Oooh, vad jag gillar den stilen.
____________________
Julens beckafråga: varför heter jul och hjul samma sak? Kunde inte högtiden fått ett lite mer fyndigt ord? Nu ska här drickas en till kopp av det fantastiskt välsmakande teet som mamma gav mig. Mumsi.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).