fredag, juli 17, 2009

extra.

Idag hade jag egentligen en ledig dag men hoppade in extra før en tjej som inte kunde. Så nu blir det extra pengar på kontot om ett tag. Det blir gott. Tænker på reklamen før Lotto nær han lilla Jokern kommer och hæller golfbollar i mængder framfør damen som precis ska klubba ivæg sin lilla boll: "Extra. Hær får du massor extra". Det ær så det ær.

Det ær en vældans massor jobb før mig men det går bra. Att jobba "fem dagar och sedan ha ledig helg" ær det inte på tal om. Det ær ingen av arbetskamraterna som arbetar så heller, något som jag tycker ær lite konstigt. Men det beror nog på att arbetsmængden kan variera mycket eftersom antalet gæster ær ovisst från dag till dag.

Turen till Trondheim gick fort. Hann inte ens fika men hann æta en snabbis på Mc Donalds i allafall. Fikade nær jag kom tillbaka igen. Så ni vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vännen bränn inte ut dig bara. Glöm inte att ta hand om dig själv och att ett år av plugg snart är tillbka:) Sköt om dig! kram sara

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).