tisdag, januari 13, 2009

upptagen.

Det är fullt upp här nu. Inlämningar hit och inlämningar dit. Imorgon, onsdag, är sista seminariet på den här kursen, Pedagogik A. Ska bli så skönt när denna kurs är över! Jag är trött på alla snurriga, onödvändiga utbildningsfilosofier och grejer. På torsdag och fredag är det hemtenta och sedan är jag friiii! Fram till på måndag. Då börjar min nästa kurs - min andra termin. Häftigt. Alltid kul att börja med något nytt när det gamla känns segt.

Jag blev verkligen glad idag. Fick så bra kritik av min lärare (seminarieledare som det egentligen heter) på mitt sist skrivna paper! Det vill säga det papret jag skrev under jul.. om skrivandets betydelse för lärande och social utveckling. Wee! På varje sida står det "bra, korrekt, klokt, intressant", ja osv. Det var bara några pyttesmå bagatellfel. Kul också när fröken (hehe) visade upp papret i våran lilla grupp: "Titta här. Så här kan man göra och så här och det här är väldigt bra". Lite glad blev jag minsann på insidan då. Men oj vad jag kämpade med det papret. Skönt att jag inte kämpade i onödan. Det blev bra och jag har nytta av det i senare skrivande.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra becke! du är en svenska-begåvning!

/ sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).