lördag, maj 21, 2011

lördagseftermiddag.

Nu har det varit youtubeklipp-tajm istället för filmtajm här igen och denna gång har det varit klipp från mgp junior 2002 som fått minnena att flöda. Kickflipper, "Do ärj dänn jäj vil he" och snyggkillen vid pianot. Fantastiskt roligt att se igen.
____________
Jag fortsätter på det tidigare inredningsspåret och visar bilder som jag själv älskar att se på andras bloggar. Mitt badrum. Oh, vilka inredningsdrömmar jag har för mitt drömbadrum men som med så mycket annat får man göra det bästa av vad man har helt enkelt. I nya lägenheten hoppas jag att någon liten inredningsdröm i badrummet får förverkligas iallafall. För övrigt är jag troligen den enda i världen som har en prydnadstandkrämstub på handfatet och den riktiga tandkrämstuben dolt i badrumsskåpet.

2 kommentarer:

Maud sa...

Vad fint du gör! jag gillar verkligen när allt går i färg!
Kram från din moster Maud.

Eva sa...

Åh, jag älskade snyggkillen vid pianot ^^. Minns det så väl nu när jag ser klippet i efterhand, tack för att du påminde mig. :) Jag vet inte hur jag ska ta det faktum att jag i princip kunde sjunga med i låten felfritt fortfarande.. Haha

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).