torsdag, oktober 29, 2009

full fart i fjällen.

Detta mina vänner. Detta kallar jag fart. Visserligen är det fullständigt livsfarligt att sitta på en cykel, släppa pedalerna och styra med ena handen medan man filmar med den andra - men jag var bara tvungen att göra det ändå.

Denna backe cyklade jag nämligen ner för och gick upp för dagligen under min sommar i Norge. Vill betona att det verkligen gick fruktansvärt fort. Det kanske inte syns helt på videon men ja, jag undrar hur många kilometer i timmen som man egentligen kom upp i .

Inte behövde jag trampa på en goood stund efter detta heller. Jag rullade både upp och ner för flera kullar med den fart som cykeln hade fått. Men det var viktigt att se upp för de låga IQ fåren som plötsligt kunde stå mitt i vägen och bara titta på en, som om man vore från.. månen!!

4 kommentarer:

healthyhappyandfitness sa...

du är från månen ; )

Faster Kerstin sa...

Gott att se att du längtar lite tillbaka hit till mej... Kul video! Ja, jag tror nog att Stephanie slår alla rekord på fart på väg till skolan på denna vägen varje morgon på den fina gamla damcykeln min!!! Haha...
Men vem är från månen?
Kram från faster!

Anonym sa...

Haha skulle ha velat sett dej komma fyganade där på cykeln:) kram på dig beckapecka från lingonskogen;)

Mella sa...

Hej! Du ville att man skulle lämna en kommentar så då gör jag det=)

Vilken jättefin musik som spelas! Helt underbar!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).