måndag, september 04, 2006

sista natten.

Sista natten i sverige!! Jag tror jag pirrar ihjäl mig (om man nu kan säga så). Imorgon kväll börjar äventyret. Imorgon kväll börjar resan in i drömmen. Åååå! Jag ska till afrika imorgon! Till Afrika!! Kajsakatten går på min resväska just nu. Jag kommer sakna henne. Jag försöker säga till henne att jag inte kommer gosa med henne på väldigt länge men hon verkar bara tänka på mat.

Vänner, släktingar, norskar, löss och andra varelser.. tack för alla kramar och lyckönskningar som ni gett mig. Ju mer kärlek jag får desto mer kärlek kan jag ge. Och eftersom jag fått mycket kärlek av er kommer jag kunna ge mycket kärlek till afrikanerna.

STORT TACK.

1 kommentar:

Jax sa...

woohoo! ha kul!!!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).