tisdag, september 05, 2006

FARVÄL!!

Nu är tiden inne. Nu är dagen här.. Ikväll åker Elin och jag. IKVÄLL! IDAG! Jag förstår inte riktigt. Jag spärrade upp ögonen i morse och tänkte: idag är jag i sverige, ikväll är jag i england och imorgon är jag i Afrika. Det är en ofattbar tanke.
Men hursomhelst, sköt om er allesamman. Jag ska skriva i min blogg så fort jag får tillfälle. Det lär dock inte bli lika ofta som det blivit den senaste tiden.

Så.. jag säger härmed ett stort farväl. Sköt om er så syns vi troligtvis framåt vårkanten någongång.

/becka

4 kommentarer:

Jax sa...

hejdå min cusin becka!!! ha det kul!!! PUSS! & KRAM x100000!!!!!!!

Anonym sa...

Lycka till Becka!!!=)
Du kommer bli saknad...=(
Blesses/jossi
Ps Hoppas att du såg mitt mail?
Ps(2)Bälinge rules .ds..

Anonym sa...

Ha det underbart i Afrika! Lycka till med allt!

Anonym sa...

Yeah Becka, lycka till på alla sätt å vis [de låter jättehögtidligt jag vet :)] var välsignad, så hinner vi kanske ses också innan jag susar tilbax till Finland :D KRAM

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).