måndag, maj 01, 2006

18 år idag, 19 imorgon

Igår var det valborgsmässoafton och idag är det första maj. Det betyder att detta är sista dagen som jag någonsin är 18 år! Imorgon blir jag 19 men det är verkligen inte något speciellt. Det enda jag riktigt önskar mig är en kebabpizza.

Jag är på inredningshumör (som vanligt) och har precis skrivit ut två papper om hur man tapetserar. Funderar på att kanske tapetsera en fondvägg i mitt rum. Blev inspirerad igår när jag var i Karin Petterssons underbara lägenhet. Det är ju inte så dyrt men förnyande! Nu när jag har ett så litet rum som jag har är det svårt att möblera om. Därför får man ju passa på att hitta på andra lösningar så att man inte spricker av kreativitet.

1 kommentar:

Anna sa...

hej! ja, det har jag, men har inte hållit på så länge. har varit in på din nån gång tidigare, visst har du bytt template? GRATTIS på dan efter 19 årsdagen!! skönt att mer och mer närma sig ålderdomen :)... Kram!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).