onsdag, maj 13, 2009

ny make up.

Jag har fått make up-rådgivning idag. Därav denna själviska bild. Kanske ni kan se någon skillnad fastän det är på långt håll.
Det blev precis som make up-rådgivaren sade: "Dina vänner kommer säkert säga att de kan visst se någon skillnad hos dig men inte kunna sätta fingret på vad. De kanske undrar om det är håret, kläderna eller något annat". Ja, och det första som hände när jag kom hem (efter att ha varit på stan länge med Kristin och Victoria och shoppat kläder) var att Amélie tittade på mig flera gånger och efter ett tag sade hon: "Oooo yeees. You have got that make up-gift today?! Right? Wooow. Your eyes!!"

Jag har fått nopprade ögonbryn och jag kan trolla bort mina påsar under ögonen nu!! Äntligen. Hoppas bara att man kommer ihåg allt som sades. Det var en välbehövlig present iallafall. Tack mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Becka så otroligt fin du blev. Ser stor skillnad fast jag inte sett dej på riktigt. Vad kul att du fick gotta dej i detta. Du är ingen egoist...tvärtom ,du behöver få pyssla om dej själv. VIKTIGT för att må bra både på ut och in-sidan.

Du är värd mycket mer "att tänks på dej själv-saker". Du ger så mycket av dej till andra. Så känn dej som en vacker prinsessa, inte bara idag. Gillar om dej. kramiz Mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).