tisdag, augusti 01, 2006

smäll till ormen!

"Elektriciteten hade gått och jag skulle gå ut från köket. Då såg jag en käpp på golvet och jag skulle precis säga: Vem har lagt en käpp på golvet?? Då blev konturerna synligare och plötsligt såg jag att det istället var en lång orm och ingen käpp..."

AAA! Detta var en av alla de orm-historier som Ingeborg och Judith berättade för Elin och mig igår. Ingeborg och Judith har bott i Kenya under cirka 30 år och det är tack vare de som vi får åka till Kenya. Dessa damer är verkligen fantastiska människor och igår gav de oss många tips under tre pratsamma timmar. När vi kom till punkten "ormar" och de berättade sina historier var jag nära att ställa mig på stolen och skrika. Ormar är verkligen det värsta jag vet. Jag kan inte ens se ormar på TV utan att nästan gråta av rädsla. Jag har stark ormfobi men det ska inte få ta ifrån mig min dröm.

Haha.. jag och Elin dödar ormar med pinnar och påkar... Hur kommer det se ut? Ja, jag ser det framför mig.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).